Autor: Daniel Sawczuk
W grudniowym numerze Bialskiego Przeglądu Akademickiego
ukazał się anglojęzyczny artykuł pt. ”Is CLIL the Future of Education?”
wraz z dodatkowymi ćwiczeniami językowymi.
Autorką tekstu i ćwiczeń jest Karolina Wojczuk, studentka III roku studiów
pierwszego stopnia Filologii angielskiej.
Artykuł pozwala zapoznać się ze zintegrowanym nauczaniem językowo-przedmiotowym
oraz przyjrzeć się korzyściom płynącym z zastosowania tego podejścia w edukacji.
Obecnie ścieżki przedmiotowe realizujące podstawę programową nauczania języka angielskiego
jako języka obcego w szkole podstawowej i ponadpodstawowej obejmują elementy CLILu.
Artykuły jak ten powyższy zachęca do szerszego zastosowania CLILu w edukacji języków obcych.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Uczelnia dostępna dla wszystkich, numer POWR 03.0500-00-A050/20
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce oraz o naszej polityce prywatności.
Czytaj więcej